Meny

Hvorfor Direktronik?

Personlig service

Vi rasjonaliserer ikke bort servicegraden vår på kundenes bekostning. Ringer du oss på 21 38 17 58 på hverdager mellom 8-16, svarer en kyndig selger deg innen tre ring, og sender du en e-post til info@direktronik.no får du svar innen 10 minutter i åpningstiden vår. Hvem kan matche den servicen? Vi kommer ikke til å automatisere kundekontaktsenteret vårt slik at du må trykke deg fram via en robotisert stemme med en forhåpning om at du én gang vil få snakke med et menneske. Vi gir deg servicen direkte, raskt og kompetent.

Fri rådgivning og support

Når du er interessert i et produkt fra oss hjelper vi deg med produktrelaterte spørsmål uten kostnad. Dette gjelder innen, under og dessuten etter at du har kjøpt produktet. Dette inngår i prisen du betaler for et produkt fra Direktronik, et foretak og produkter utenom det vanlige.

Genuin omtanke

Med disse ordene forsøker vi å formidle at vi streber etter å alltid gi en heldekkende ærlig omtanke om en hel “leveranse” til en kunde. Vi har en ekte hensikt om å hjelpe til og å bry oss, ikke bare om produktenes leveranse, funksjon og kvalitet, men også om produktenes installasjon i det miljøet de skal fungere i. Vår ambisjon er å hjelpe kundene under hele reisen og forsøke å gi teknisk rådgivning og support både før, under og etter at en leveranse er utført utfra de kompetansene som vi innehar.

Vi liker å hjelpe! Begrepet inkluderer videre at vi aktivt jobber for ansvarsfull miljøhåndtering relatert til produktene våre. Verdiordet eller ikonene inkluderer også at vi i alle tilfeller vil være en trygg leverandør med høyeste etiske ambisjonsnivå både innenfor og utenfor selve handelen eller leveransen.