Meny

Velkommen som ny kunde hos Direktronik!

Så gøy at du fant frem hit!

En viktig ting som du bør vite før du går videre til nettbutikken vår, er at Direktronik og Nexlan tilbyr så mye mer. Høy kompetanse, personlig teknisk rådgivning og brukerstøtte, helt kostnadsfritt. Det er derfor vi kaller oss «selskapet som er litt utenom det vanlige». Vi ønsker å hjelpe deg på en god, rask, personlig, praktisk og rimelig måte. Det er mottoet vårt både på telefon og via internett. Sammen med nettbutikken vår får du tilgang til all kompetanse og kunnskap som Direktronik og Nexlan har via telefon 21 38 17 58. Direktronik tilbyr blant annet:

Telefonstøtte med personlig service

Du får naturligvis full tilgang til Direktroniks og Nexlans personlige telefonsupport alle hverdager mellom 08.00 og 16.00. Vi er eksperter med høy kompetanse og unik tilgjengelighet, og vi har stor vilje og et uttalt mål om å hjelpe deg med å finne den riktige løsningen.

Gröna Kretsen

Et medlemskap i «Gröna Kretsen». En unik mulighet for deg å ta vare på miljøet på en enkel og smart måte sammen med Direktronik og partnerne våre Stena og Azalea Global. Les mer om vår plan for et bedre miljø og hvordan du kan bidra: Gröna Kretsen.

Kampanjetilbud til lojale kunder

Du får muligheten til å bruke vårt program for lojale kunder, hvor vi tilbyr spesielle kampanjer, for eksempel vårt gratislager, med jevne mellomrom.

Kundebrev

Du får tilgang til kundebrevet vårt med gode råd, samt nyhetsbrevet vårt via e-post. Verdifull informasjon og spennende nyheter som holder deg oppdatert.

Det aller viktigste – hvis du har spørsmål, så må du bare ringe. Vi er eksperter, og vi liker å hjelpe andre!