Skriv inn din e-post
Produkter
Finn blant alle våre produkter
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Andre måter å finne på
Vare.nr 112-1045
Med et inspeksjonsmikroskop ser du raskt om det er smuss på glassflaten, og du kan raskt utføre en ekstra rengjøring. Du ser ikke om fiberkontaktene er skitne med det blotte øye. Bruk et profesjonelt mikroskop med tydelig display, så risikerer du ikke upålitelige tilkoblinger med påfølgende driftsforstyrrelser. Les mer
Varianter
Med et inspeksjonsmikroskop ser du raskt om det er smuss på glassflaten, og du kan raskt utføre en ekstra rengjøring. Du ser ikke om fiberkontaktene er skitne med det blotte øye. Bruk et profesjonelt mikroskop med tydelig display, så risikerer du ikke upålitelige tilkoblinger med påfølgende driftsforstyrrelser.
Overflatene på en fiberkontakt dekkes lett av smuss, støv og fett, noe som forhindrer lyset i å gå videre. Det bør alltid utføres rengjøring og inspeksjon av fiberoverflaten i forbindelse med en installasjon eller reparasjon. Det reduserer problemene og gir best mulig driftssikkerhet.
Mikroskopet leveres med UPC LC/SC/FC/ST-adapter, rengjøringspenner for LC/MU/SC/FC/ST samt en rengjøringskassett med refill. Alle artiklene er samlet i en slitesterk koffert av hardplast.
Mikroskopet kan kobles til en datamaskin via USB 2.0 ved hjelp av konvertereren 20110459, som du finner under tilbehør.
Under tilbehør finner du også adaptere som ekstrautstyr.
Hvordan fungerer demping i fibernett?
Mange tar for gitt at lengdeangivelsene på fiberprodukter er nøyaktige, mens de faktisk er veldig omtrentlige. De er basert på antakelser om en bestemt demping, og de har bare blitt gjort mer forståelige ved å bruke kilometer istedenfor desibel. Her gir vi deg kort informasjon om utfordringen og nytten ved å holde oversikt over dempebudsjettet.
I Direktronik ser vi på kvalitet, funksjon og riktig pris - derfor lat vi aldri et varemerke bestemme hva som er bra. Kjente merker koster mer, og spørsmålet man bør stille seg er snarere om man får like mye til tross for at man betaler mindre.